Хари Потър и даровете на смъртта: Част 2, за епичния завършек на световния феномен може много да се говори. По добре идете и го вижте задължително. Аз лично не съм много голяма фенка на Хари, но съм изгледала всичките части. Определено Хари Потър ще липсва на всички ни. Едно цяло поколение израстна с него.

Не съм чела книгите, но пък за сметка на това филмите са доста добри.
Тази част има едно голямо предимство пред останалите, това че може да се гледа в 3D формат. Също така може да се види и на най-големият екран – IMAX 3D. Вярно, че не е заснет на 3D, но тези които са го превърнали в 3D са се постарали адски много, да го направят супер. Направо няма грам разлика. Действието пак ти лети пред очите. За разлика от други жалки филми, които са били превърнати от 2D от 3D, където няма никакво усещане за 3D. Изключение прави Алиса в страната на чудесата поне аз мисля, че беше добро 3D-то.


Не знам какво да кажа, нямам думи. Това чудо просто трябва да се гледа, неописуемо е. Има много динамика, много ефекти, актьорска игра, абе всичко си има. Даже бих казала, че трябва да се гледа повече от веднъж. :)

Хари Потър и даровете на смъртта: Част 2 е вече по кината, в дигитално 3D и IMAX 3D!


Автор: Дебора Стойкова
Източник: KinoPassion